3 aylık bebeğim var. Nedenini bilmiyorum ama burnu tıkalı. Yani genzinden tıkalı. Emerken uyurken çok rahatsız oluyor. Korkuyorum nefessiz kalacak diye. Doktorlara da gittik çocuk/ KBB birşeyi yok dediler. Sürekli deniz suyu sıkıyorum onun hiç faydası yok. Sümüklerini peçete ile alıyorum. KBB bir sprey verdi burnu nemli kalabilmesi için ama o da birşeye yaramadı. Çok korkuyorum nefes alamıyor diye. Burnunu nasıl poşaltabilirim bilen duyan yapan eden var mı yardım edin nolur