22 aylik oglum var su an hastanede basinda bekliyorum Aksam birdenbire uykusunda ateslendi huzursuzlandi ustunu soydum su falan icirdim biraz bekledim ölçtüm 37.8 hemen calpol verdim sonra ilik dus yaptik yogurt falan yedirdim biraz dustu atesi yattik 1 saat sonra aglayarak uyandi baktik atesi cikmis yine suya soktuk cikardik aglamaktan biraz katilir gibi oldu titremeye basladi bi 5 dk falan bekledik baktik gecmiyor bindik arabaya hastaneye geliyorduk ki yolda bir anda dustu ve titremeye basladi gozler acik ses yok 1 dk icinde hastanedeydik bana bir ömür geldi hemen mudahale edildi Allahtan yaklasmistik hastaneye ya evde olsaydik dusunmek istemiyorum bugun burda kalacagiz simdi kendine geldi uyuyor biz basinda nobette bir de hamileyim omrumden omur gitti sanki Allah kimseyi evladiyla sinamasin dermansiz dert vermesin enfeksiyon kapmis bundan 10 gun once sivri sinek isirmisti ayagi balon gibi sismisti doktor ihtimal dusuk ama olabilir dedi cunku onun haricinde bir yere gitmedik hasta birileri ile hatta kimseyle gorusmedik dikkat edin sineklere hastane atesli cocuklarla dolu ihmal etmeyin anneler benim yasadigim korku bir ömürlük 😢 uzun oldu kusura bakmayin okursaniz bir dua da bize gonderin