Fatmaabds Slikon göğüs ucu devamlı kullanmak sütleri zamanla azaltırmı bir yerde okudum azalttığını yazıyordu ne kadar doğru sizce ?
Melek7 Fatmaabds ben 8 aydır kullanıyorum bırakamadık bi türlü.. bundan sonra bırakabilir miyiz bilmiyorum alıştık da zaten iyice.. ama hala emziriyorum hiç mama da başlamak zorunda kalmadık ben azalttığını düşünmüyorum..
Fatmaabds Melek7 ay çok saolun bi yerde okudum hemen bırakdım acıdığı halde zor emziriyorum ama öyleyse bırakmam o zaman içimi rahatlattınız
Melek7 Fatmaabds bi tanıdığım var 2 yıl boyunca silikonla emzirmiş.. bırakmak en iyisi tabi ama kullanmak gerekiyosa da kullanılabilir..🤗