Rose1221 başta sütüm azdı benim sağım yaparak artırdım çalışan anne olduğum için de buzluğa stok yapayım diye . Biberona alıştı bu sayede 3 . Ayda meme reddi yaşadım ne yaptıysam tutmadı ben de nasılsa anne sütü alıyor diye sağım yapmaya devam ettim. Sağdığım sütleri hemen veriyorum içmez ise dolaba koyuyorum 3 gün bekleyebiliyor buzlukta da 3 ay , artık 4 ay bekleyebileceği yönünde çalışmalar da var. Isıtırken de sıcak suyun içine biberonla koyuyorum biraz ısınınca veriyorum .