Derinbebek Merhabalar tam 11 gün önce meleğimi kucağıma aldım 🙏 sütüm hemen geldi cok şükür ama artık azaldı 70 cc ancak oluyor oda arada bir 🤦🏻♀️ Onu da sağarak veriyorum biberonla çünkü bebegim tutmadı 🙉 sürekli mama veriyorum artık 🙄 önereceğiniz birşey varsa lütfen yazın 🙏🙏 doktorum macun gibi Birsey verdi onu kullanıyorum onun dışında rezene anason ıhlamur ve ısırgan otunun çayını içiyorum varsa sizden de öneriler bekliyorum
Candy_liz Derinbebek sık sık saat başı bebek emer gibi sağım yapın.. Silikon gögüs ucu denediniz mi bazı bebekler onu tutuyor
MerveAtalay Derinbebek canim 10 gun oldu dogum yapali sütüm geldi ama bebegim gogsumu tutmadi hastahanede kasikla verdim eve gelince sagmaya calistim oldugu kadar biberona koyup verdim slikon gogus ucu aldim wee nin onu da tutmadi 3. Gun baktim cocuk doymuyor mama aldim mecbur 2 gun hem sagip verdim hem mama verdim sonrasinda avent in slikon gogus ucunu aldim ilk almadi ucunu sütle doldurup oyle verdim agzina bir iki derken almaya basladi cok sukur simdi onunla emziriyorum bikac gundur hic mama vermiyorum sutumde cogaldi hosaf yapip iciyorum icinde kuru incir kuru kayisi kuru uzum hurma hepsi var guzel süt yapiyor deneyebilirsin bide kuru sogan ve dere otu inanilmaz süt yapiyor. aventin gogüs ucunu al eminim bi süre sonra tutacaktir pes etme surekli emzirmeyi dene hem senin icin hem bebegin icin en guzeli 😊
esrateke Derinbebek 7 gün önce aldım bende kızımı kucağıma, ancak emmiyor Hastanede mama verdiler kaşıkla eve gelince göğüsümü veriyorum ağızına ama emmiyor ağZına kaşıkla vermemizi bekliyor diye biberonla vermeye başladım. Göğüs ucu denedim yine olmadı. Morelim cok bozuk doğumum Zaten zorlu geçti üstüne de bebeğim emmiyor daha cok kötü oluyorum 🤦🏽♀️ Herşeyi denedim yedim içtim ama yok 😩
Nuraylarin Benimde malesef senin gibi oldu sagdim bi ay bile veremedim gerci vermek dedigimde gunde bir kere anca 60saga biliyordum genelde mamayla beslendi ama burda bi kural var SU su booolbol ic 5litreye kadar cikcika biliyorsan ve bana helva iyi geliyordu artiriyordu tahin helvasi kopmostolar falan yaramadi vaz gecersen gelmez ben bi vaz gectim gitdi cunki kafaya takiyordum cikmayinca psikolojim bozuluyordu
Derinbebek Nuraylarin komposto falan da içiyorum bende de etki etmiyor canim😟 artık iştahım kapandı dogru düzgün Birsey de yiyemiyorum 3 3.5 lt su içiyorum canım bazende 1.5 oluyor pes ediyorum . Helvayı birde ben deneyim canım cok saol
Nuraylarin Ve birde EDS sistemi var emzirme destekli sistem onu dene biberona alisirsa sonra hic emmez
Candy_liz Derinbebek bebeğin için pes etme lütfen biberonu bıraktır başka alternatifler dene, kaşık biberon olabilir, alıştırma bardağı, eds işe yarayabilir.. benim sütüm sağımla arttı, az falan demeyin sık sık sağın bir haftada fark edecektir
Nuraylarin Derinbebek dene insallah faydasi olur ama en basta sudur kural onu unutma bende icemedim hic
Derinbebek MerveAtalay cok teşekkür ediyorum tavsiyelerin için henüz erken biliyorum pes etmek ama bazen ağlayınca dayanamıyorum hemen mama yapıyorum iki kere falan tuttu başka tutmadı bende biberonla verdim hep sağıp ama biberona alıştı baktı ki biberondan hemen süt geliyor ama memeden gelmeyince ağlıyor sinirleniyor 🤦🏻♀️
Derinbebek esrateke Allah yardımcımız olsun canım 🙏 bozmayalım moralimizi bende stresde cok ama yapacak bişe yok bebeğimiz için herşeyi denemeliyiz . Baktık olmuyor yapacak bişe yok canım ilk mama yediren biz olmayız bebişlerimize 🙏
Ummahanaydinn Daha emme refleksi gelişmemiştir emzik almasıni denersen ve tutarsa öyle daha hızlı gelişir benim öyle olmuştu ve senin yine 11 günde sütün gelmiş benim 15 veya 16 bulmuştu gelmesi kendini üzme tutacaktır
MerveAtalay Derinbebek aynisini yasadim canim bende gogsumu veriyorum emmiyor bekliyordu agzina aksin diye zor da olsa alistirdim ilk zamanlarda cok agladim kendimi sucladim sorun bendeymis gibi ama hepsi geciyor simdi gülüyorum o halime 😊
Ummahanaydinn Derinbebek bide beraber banyo yaparken tutuyorlarmış su akarken anne karnında gibi hissedip emmeye başladığü zaman sütün çoğalıŕ nasıl olsa makinayla sağmayla bebeğin emmesi çok farklı çünkü her bebeğin huyları çok farklı inşallah biran önce tutar bebeğin canım