Adetimin 3. Günü deli gibi kanamam var akşam 10 dan beri 25 tane ped değiştirdim sanırım neden böyle bir şey oldu anlayamadım bu doğumdan sonra 2. Adetim ilki böyle değildi.
doktora gittim testler normal çıktı sabah ultrason ile bakılacak ne olmuş olabilir ki başına böyle bir şey gelen var mı?