Arafinannesi ya biraz dikkatli olursanız hiiiç bir şey olmaz. Hatta bebekler zaten sıcak havayı sevmez. Çok terli olmamasına dikkat edin. Direkt üzerine vurmasın. Çok fazla sıcak soğuk yapmayın. Yani klimayı 18 dereceye ayarlayıp diğer odalara sürekli gidip gelirseniz anı sıcaklık değişimi carpabilir. Hatta ben olsam söyle yapardım. Hem klima hem de odanın kapısını açık bırakırdım. Hem daha fazla yer serinler Hem de aşırı soğuk olmayacağı için içiniz daha rahat eder. 22-24 derece arası ideal diyorlar ama 25-26da da cok sıcak olmuyor (klima soğuğu olduğu için iyi geliyor). Evinizin ve klimanizin durumuna göre ayarlarınızı onu. Valla sıcaklar çocuklara bizden daha eziyet.😊