Melegim1tane biberonlami veriyosunuz meme reddi yapmadımı
[bilinmeyen] 200 gr için mi mamaya baslatiyor ben anlamıyorum emzirme danismanlari ebeler 4 6 ay arası 200 ile 500 gr normal diyorlar 300 gr çok iyi yine çünkü artık hareketlenmeye başladılar
[bilinmeyen] 200 gr için mi mamaya baslatiyor ben anlamıyorum emzirme danismanlari ebeler 4 6 ay arası 200 ile 500 gr normal diyorlar 300 gr çok iyi yine çünkü artık hareketlenmeye başladılar
[bilinmeyen] 200 gr için mi mamaya baslatiyor ben anlamıyorum emzirme danismanlari ebeler 4 6 ay arası 200 ile 500 gr normal diyorlar 300 gr çok iyi yine çünkü artık hareketlenmeye başladılar
[bilinmeyen] 200 gr için mi mamaya baslatiyor ben anlamıyorum emzirme danismanlari ebeler 4 6 ay arası 200 ile 500 gr normal diyorlar 300 gr çok iyi yine çünkü artık hareketlenmeye başladılar
[bilinmeyen] 200 gr için mi mamaya baslatiyor ben anlamıyorum emzirme danismanlari ebeler 4 6 ay arası 200 ile 500 gr normal diyorlar 300 gr çok iyi yine çünkü artık hareketlenmeye başladılar