İyi akşamlar yarın tam 4 aylık oluyoruz ama benim saçlarım 3. Ayda dökülmeye başladı evet biliyorum doğumdan sonra olan bir şey çünkü asla.boyle dökülmezdi normal olarak akşama kdr 3 5 tane anca şimdi her yerimde saç her yerde saç omuzlarmda 😞 birde sıcak hava saçımı bağlıyorm bozuluyor eğiliyorum bağlıyorum balkona çıkıyorum öyle tariyorumm napcam hiç bilmiyorum deli olcam ben sevmiyorum öyle saç ondam belki böyle uyuz oldum ama işte napcamm sizde oldu ku ne yaptınız fiikir verirmisniz 😟😟