Kubra5657 Kubramomm benim oğlum oksijensiz kaldı doğumda ünite desteği ile nefes aldırdılar😢 Yogun bakımda kaldı 10 saat çıktı sonra gece 2 de bidaha aldılar Rabbime şükürler olsun düzeldi 2 yaşına girecek Allah nasip ederse inşallah
Kubra5657 Kubramomm soğutma tedavisi aldı her oksijensiz bebek alıyor canım beynin aktivite olması için ve Allah korusun engelli olmaması için sogutma tedavisi şartmş
Kubramomm Kubra5657 mr ı falan nasıl çıktı acaba benim bebeğimde aoğutma tedavisi gördü 27 gün yoğun bakımda kaldı şuan 51 günlük ama ilerde ne olur düşüncesi beni yiyip bitiriyor biraz bilgi verirmisiniz lütfen Rabbim evlatlarımızla sınamasın çok zor
Kubramomm Asli123 bir kez mr çekildi şuana kadar onda doktor hafif parlaklık gördüğünü fakat bunun sağlıklı bi beyindede olabileceğini ciddi bi şey olmadığını belirtti anlamak için 2.mr ı çektiricez
balyedi @Kubramomm bebeğiniz şuan nasıl ablam da doğum yaptı sizinle aynı olayları yaşadı diyebilirim