Seymabesli Kizlar iyi akşamlar bebegim 19 aylık sürekli emiyo ama sol gogsüm tıkandı bebeği bu ayda olup bu sorunu yaşayan varmı?
Btlyrtsvr7 Seymabesli ben yeni doğum yaptığım zaman olmuştu sağmama rağmen 39,5 ateş yaptı antibiyotik kullandım 2 günde geçti geçmiş olsun
Seymabesli Btlyrtsvr7 İlk doğum yaptığım zamanda olmuştu antibiyotik kullandım geçmişti ama şimdi gogsüm çok yumuşak ama agriyo .
Btlyrtsvr7 Seymabesli belki Başka bir durum vardır ılık su ile masaj yap ama doktora gitsen daha garanti için rahatlar hem