Merhaba anneler 24 günlük bı bebeğim var 8lk 5 gün meme reddi yaşadık asla yemedi mama ile besledik.5. günden sonra memeyi aldı ama sarılığı yüksek olduğu için mama Takviyesi devam ettik ama günde 30 CC 1 ve ya 2 en fazla başka vermedim kilo alımı da güzel ama bugün sütümü sağdım denemek için 20 CC anca çıktı çocuk emince de böyle mi oliyormus asla doymaz ki onla zaten bugünler de memeden ayrılınca ağlıyor doymadığı için mi oluyor acaba:(