Vallahi canım çok özür diliyerek anlatıyorum. Benim bebeğim 6 aylık doğduğunda beri uyku sorunu var, bebegimde beni yoran tek şey bu nerdeyse. Benim oğlumyn uykusu düzene girmedi ve artık boyle kabul ettim. Tüm bebekler aynı değildir çoğu 3 aydan sonra düzeliyor ( gaz sorunları vs. bitince) Demem o ki yapicak bişey yok alismaktan başka. İnşallah bebeğin bir an önce mışıl mışıl tatlı uykulara kavuşur, sende rahatlarsın. Ama tavsiyem her fırsatta uyu, gündüzleri muhtemelen biraz daha fazla uyuyordur , o uyurke. Sende hemen uyu .. ben artık evi bile çok temizleyemiyorum bebeğim uyurken bende uyuyorum. Allah yardımcın olsun, biraz uzun oldu hakkını helal et :)