Mom07374 Evet şartlarının o şekilde olduğunu biliyorum 🤦♀️ biri 3 diğeri 8.5 aylık 2 oğlum var çok minik oldukları için ücretli öğretmenlik düşündüm en azından yarım gün çalışırım dedim. 4 yıl özel kreş tecrübem var malesef orası da beter, veliler ayrı sorun sınıflar kalabalık, 12 saat çalışma, idare baskısı ayrı. Sırf veliye yaranmak için müdürden azar işittiğimi bilirim velinin yanında 🤷♀️