Merhaba, hamileyken detaylı ultrasonda bu saptanmisti ve 1 ay arayla yine bakilip normal bir şey demişlerdi. 2 gün önce bebeğim ateşlendi ve yataktan düştü diye doktora gittik ve ultrason ile bakıldı. Böbreğin birinde genişleme var dediler ama yorum yapılmadı. Bunu yaşayan var mı? Sürec nedir?