4aylık kızım var Allaha emanet. Dün doktoa götürdm kontrol için 6500kg 64cm boyu. Gelişimi orta düzeyde. Doktorm oturtmamı söyledi cünkü dönmeye baslamıstı sanırm bu yüzden neden diye sorduğumda kas gelişimi iyi dedi. Annemde sakın oturtma filan dedi ama aksam kendi yastığıma yatırmıstım bebeğimle konuyorum hafifte burnu tıkalı diye birden kendini kaldırdı oturdu snra ya devrildi tabiki hemen tuttum. Snra geri yatırdım tekrar kalktı sürekli kalkmak için cırpındı ana kucağı pusete oturttuğumdada öne doğru eğiliyor bası ayaklarına değiyor nerdeyse. Sorun suki ben erken oturtup kaslarını zedelemk istemiyorum erken aylarda oturtan var mı aramızda. İlk kızımı 6aylıkoturtmaya baslamıstı. 7.5ayda zar zor oturmustu kafam karısık yanlıs bili yapmk istemiyorum doktorumada güeniyordum aslnda ama son gittimde biraz magaznci olmus gibi geldi ve ukala geldi bilemiyorum.