Mrvtpz Anneler bebegim 5 aylık Hipp combiotic kullanıyoruz ama 2 numarada mama değişikliği yapacağım ama cok kararsızım yazdığım markaları kullanan anneler nolur bi öneriii ??
Kaaninannesi17 Mrvtpz hipp ve sma kullandim bende ikisinde de sorun yasamadik arkadasim evolvia kullaniyor onlarda cok memnun
esmerayes Mrvtpz sma ve humana kullandim oglum 17 aylik hala da kullaniyorum. Ama bubaralar humanada sknti var cogu yerde stok yok elinde olanlar da zam yaomis o yuzden tavsiye etmem kutusu 80 lira olan mama su an 140 150 160 hep
Splash-Splash-Love Mrvtpz bunu her yere yazdım neredeyse ama 6 çeşit mama denedik en iyisi sma idi. Tabi o zaman sarı kapaktı şimdi gümüş olmuş o yüzden içeriğini bilmiyorum
Mys01-01 Mrvtpz evolvıa cok güzel bir mama 2 aylıkken havalar sıcak diye bebegım yemedı ama cıdden hem besleyıcı hem ıcerıgı güzel
Mrvtpz Kaaninannesi17 bnm bebegim kolik ve hala gazi bitmis degil ustelik kabız sürekli hipp kabizligina iyi geldi ama kilo almıyor yada bebegim icmiyor bilmiyorum 5.5 aylik nerdeyse hala 90 cc iciyor smada prebiyotik yok o yzdn kabzlgi gecmiyor ama yeni smalarda eklenmis diye duydum cok kararszm arkadaşınızn bebeğinin kilo alımı nasıl acaba? 😔
Mrvtpz SevilayEla yaa gerçekten miii😔 peki normal evolcia mi yoksa nutriplus olan mi cnku fark varms dye okudumm
Kaaninannesi17 Mrvtpz hippte benim bebegim doymamaya baslamisti su gibi geliyordu sma daha yogun geldi arkadasimin bebegide oyle asiri kilolu degil fakat saglikli yerinde yani kilosu evet yeni smalarda prebiyotik var umarim memnun kalirsin
ArassMom_ Mrvtpz Evolvia artık tek çeşite döndü nutriplus olarak çıkarıyor ama ben 1 numarasını kullanırken gaz sıkıntısı yaşadık. Hipp combiotik kullandım 2 numaraya geçince Bebelac kullanmaya başladım tedarik sıkıntısı yüzünden gayet memnunum tavsiye ederim🌸
Mrvtpz ArassMom_ hiipp kullanyrm suan ama bebegim yemek istemiyor malesef artık neden bilmiyorum o yüzden değiştirmek istiyorum 😔