Merhaba kızlar birsey sormak istiyorum belki yardımcı olabilirsiniz diye düşündüm. Ben 15 ay önce Doğum yaptım lohusa döneminden sonra çok ani bir şekilde kilo kaybettim suan aşşiri zayıfım doktora falan gittim birsey olmadığını falan söylediler doğru düzgün ilgilenmediler açıkcası bu durum beni psikolojik olarak bitirdi. Çok üzülüyorum aşırı Yorgun’um halsizim ayakta durmaya çalışıyorum çünkü güzeller güzeli bi kızım var ona bakmam lazım 😔 neyse konuya geliyim bi kaç aydır da mide bulantım ve mide agrim oluyor kasık bölgemde hareket eden birsey var bu durum beni korkutuyor açıkcası çünkü adet görüyorum test yaptım negatif çıktı ve bu kiloda hamile kalmam imkansız gibi bisey yanı demem o ki sizde de oldu mu böyle bisey basına gelen varmi ne olabilir?