3 bucuk yasindaki ogluma omega kapsuluyle birlikte kullaniyorum. Bugun dolaptan kendi alip yemis. Ancak kac tane yedigine dair bi fikrim yok. Organik oldugu icin birsey olmaz dedi hemsire arkadas ama karnim agriyor dedi. Tuvalet egitiminede yeni basladik. Bonbonu cok yedigi icin mi çisini tuttugu icin mi bilemedim. Bi fikri olan var mi