6 buçuk aylık bir oğlum var 4 ay anne sütü aldı reddetti çok denedim asla memeye gelmedi biberonla mama verdim yaklaşık 2 ay boyunca ama artık biberon da almıyor inatla istemiyor uykuda bile reddediyor sadece ek gıda veriyorum yoğurt ağırlıklı başına böyle bir olay gelen annelerim var mı çok üzülüyorum bu duruma kilo veriyor gitgide çünkü 😞