Merhaba anneler dogumdan 2 hafta sonra sol bacağımda kan pıhtılaşmasi sonucu şişlik oluştu . Sonrasında anjuyo oldum pihtilar alındı. 6 ay kan sulandirici kullandım ve ocak ayında iğneyi bıraktım. Test yaptirdim pihtilasma ile ilgili genetige bağlı bir şey çıkmadı. Simdi aşı vurulmak istiyorum fakat korkuyorum bir sıkıntı olur diye. Benim gibi olan var mı? Doktoruma sorsam mı bilemedim annemler bir şey Olmaz Allahın izniyle diyorlar ama bilemedim 🤔😔