Bebeğim 1 buçuk yaşında evet uykuyu çok seven bi bebek değildi ama en azından uyku saatlerinde uyurdu ada olsa 1 aydır ne gece ne gündüz uyku yok ayağımda sallıyorum bide ayaklarıma kramplar giriyo şuan da öyle ağlamak istiyorum hiç bi vakit dinlenemyomki gece gündüz bir oldu yaşayan varmı