Arkadaşlar iyi geceler. Bebeğim 11 aylık. Hala daha diş çıkarmadı. 1 haftadır sürekli geceleri kusuyor, mama çok az yiyiyor.uyku zaten 1 haftadır ne bende var ne bebeğimde sürekli huzursuz,sürekli ağlıyor.doktora gittim kan aldı bişe yok dedi. İdrarına bakcaktı kız bebek olduğu için bşr türlğ idrar veremedik. Sıkıntı sizce diş mi yoksa idrar enflasyonu mu? Herşeyi anlarımda diş çıkarma esnasında kusma belirtilrri gören nolur cevap versin.