Babygirll Hayırlı geceler kızlar bugün 1. Ay hepatit b aşısı 2. Doz oldu kizim 40 günlük bugün hiç uyanmadı diyebilirim sadece acıkınca uyandı emip uyudu normalde uyumayan çocuk uyuyor bu normal mi biraz endişelendim açıkçası