Samsunluanne55 Kizlar 2. Ay asisini 3 gun once oldu uyumuyor onceden cok guzeldi simdi 2 olmadan uyumuyor gece artik sabir tasi olsa catlar butun gun uyumuyor gozleri kan oldu yok salliyorum elimde ayagimda ne yapim emmiyorda az enmeye basladi
Secil1907 Samsunluanne55 tatlım uyusun diye salliyorum şu an asla 2 den önce uyumuyor ama bunada şükür diyorum çünkü normalde hic uyumazdı bu arada. Resmen kendimi gordum sende . Sabir
Elaagokce Samsunluanne55 benimkide öyleydi 2.ay aşısı cok zor bi aşı cok ağır o yuzden böyle olmalari normal benim kızım 5 gunde falan kendine geldi
slngns Samsunluanne55 bende ilk 4 ay çok çektim asla uyumuyordu gündüz uykusu hiç yoktu günde 7 saat fln uyuyordu 2. Ayında gaz başladı çok kötüydü o ağlardı ben ağlardım. 4. Ayda da meşhur atak başlıyor mız mız geçti ama 4. Ay bitince rahatladık. Şuan 6 aylık maşallah uykular düzene girdi siz de sabredin bu günler gerçekten geçiyor hatta şuan bunu dediğime bile inanamıyorum😄 geriye dönüp bakınca anı olarak hatırlıyorsunuz
Samsunluanne55 Secil1907 ay cok kotu valla sabir cekiyorum dualar okuyorum ninniler falan yok butun gun uyumuyor daha 3. Ayina yeni girdi ben gidince odaya cildiriyor