Muazselami esımde kesmısto cok kanamıstı zor durmustu ama bebem hıc aglamıyordu acımadı sanırım bır kac gune gecmıstı Dr kontrolumızde var o sıra gostermıstm krem vermıstı enfeksiyon nkapmasn diye ama suremedm elını sureklı agzına sokuyor dıye. Bı kac gune gecti ondan sonra hıc ona kestirmedm😂