NazliBltHy Reflü için Bu ilaçları kullanan var mı ? İlacı ilk defa kullandık bugün ve kusuntusunda mor renk var
DenizRuya NazliBltHy Ve yan etkilerini okudunuz mu Motilium 'ün sizi korkutmak istemem ama güzel şeyler yazmıyor eğer bana verdiğiyle aynıysa o yüzden kullanmamistim ben bi doktora danışmanızda fayda var bence belki bebeğinize yaramamıştır o yüzde kusması oyledir
Berken NazliBltHy motılıumu oğluma kullanıyorum 3 aydır hiç bi sorun yaşamadım. Bulantıyı gideriyor sindirim sorunlarını düzenliyor
DenizRuya NazliBltHy Benim ki hapti belki farklıdır canım geçmiş olsun ama yinede ikisininde yan etkisi okuyun bence
NazliBltHy DenizRuya okudum prospektüsü evet hiç de hafife alınır gibi değil ama böyle bir şey yazmıyor dr aradım ulaşamadım şurup bu kullandığım
DenizRuya NazliBltHy Belki sadece basit bir kusmadir ama anne yüreği işte rahat etmiyor malesef inşallah kötü bişey değildir canım geçmiş olsun
Ozlemdoga Sut artsin diye doktorum bana da motiliumu onerdi ama bir ilacin yan etkisinden faydalanarak sutu arttirmak ne derece dogru bilemedim. 🤔 ayrica ilac kimyasal bebege o kimyasal geciyor bu ilaci kullanmak yerine mama vermeyi tercih ederim en azindan midesine ne gittigi belli. Kullanma talimatinda ozellikle emzirme doneminde kullanilmasin yazan bi ilaci ne diye doktorlar oneriyor anlamiyorum 🤦🏼♀️
DenizRuya Ozlemdoga Evet banada süt arttırmak için vermişti bende yan etkisinde kalp krizi filan okuyunca kullanmadım
Ozlemdoga DenizRuya NazliBltHy belki ondan dolayi kusmuyordur ama kendi adima soyleyim kullanmadim. Prespektusunde kocaman emziren annelerin kullanilmasi onerilmemektir diyor. Ayrica domperidona isimli maddenin bebege az bir miktar gectigi yaziyor ama bunun zararli olup olmadigi bilinmediginden kullanilmamalidir diyor 🤦🏼♀️ Bilmiyorum ya sirf sut artsin diye ilac kullanmak 🤷🏼♀️ Antibiyotigi bile kirk kere dusunerek kullaniyoruz 🤷🏼♀️
NazliBltHy DenizRuya çok teşekkür ederim basit değil baya her emdiğinde bir su bardağı fışkırarak kusuyor emmesi düzensiz zaten
NazliBltHy Ozlemdoga aynen bende prospektüsü okuyunca tedirgin oldum doktorumuza ulaştım sordum prospektüsü okudum diye gaviscon ve motilium en masum ilaçlar dedi zaten dozu da az için rahat olsun dedi
Melike Motilium, gaviscon, lansoprol reflüsü olan bebeklere en sık verilen ilaçlar. Kızım ememiyordu, kusuyordu bu ilaçlar sayesinde düzeldi şükür 🙏🏻