Kızlar bebeğim 7 aylık oldu Allah bağışlarsa 💐 birkaç aydır böyle nasıl desem şarkı söyler gibi aaaaa uuuuu diye bağırıyor keyifli olduğu zamanlar. Birkaç gündür annemlerdeyiz anane dede dayı derken keyfi yerinde hiç susmuyor. Bizimkiler de çok eğleniyor tabi. Sizin bebekleriniz de yapıyor mu? Bugün ilk kez düşündüm kötü bişi olabilir mi diye?