Bursa1628 canım sırtı koltuğa gelecek şekilde oturtuyordum ya da mama sandalyesinin kenarlarını bi şeyle destekleyip oturtuyordum ya da eşim kucağında oturtuyordu.zaten ben 10.aya kadar anne sütünü ön planda tuttum.10.aya kadar günde iki kez ek gıda alıyordu diyebilirim.zor olmadı yani.kendi yemeyede 8.aydan sonra başladı.