Prenses21 yamuna aldım takamadım emzimek cok zor korseyle ama bir iki saatten fazla takmısımdır yine 2-3 hafta cok işe yatamadı sanki 74cm belim 4ay oldu hala aynı. doğumdan önce 64-65 filandı ama bu 2.doğumum bnm ilkinde eskye dönmüştüm ameliyat korsesi takmıstım cok pişmanım ikinciyede aynı ucuz korseden kullanmadığıma. Eskisini satmıstım evde yer kaplamasn die 😃