Cansel_25 Ben plansız gebe kaldım oğlum 10 aylıkken 5 haftalıktım. Şuan 15 aylık 26 haftalık oldu bebeğim de. Valla şimdiden zor ya. Düşünüyorum da uyur dinlenirdim ilk hamileliğimde çok yormazdım kendimi ağır kaldırmazdım şimdi 11.5 kilo oğlum hep tepemde, uyuyamıyorum dinlenemiyorum doğum yapınca daha yorucu olacak. 26 haftalık hamileyim ama 40 haftada hissediyorum kendimi öyle ağırlaştım, yine de senin kararın tabi ama bence biraz daha büyüsün bebeğin.