Neslialp Selam , 5 aylık oğlum var artık diyet yapmak istiyorum . Göbeğim sanki hamile gibi kocaman kendimi hiç sevmiyorum böyle . Sütüme etki etmeden nasıl zayıflarım önerisi olan ya da tecrübe edinmiş birileri var ise bilginize talibim
Buglem_Bugra Neslialp benimde acil zayiflamam lazım iki sezeryan oldum hiç korse kullanmadim karnım hamile olduğumdan daha büyük sanki diyetisyene başlamayı düşünüyorum 😟
_elmaliturtam Valla ben abur cuburu kestim 3-5kilo öyle verdim onun dışında karbonhidratları azaltın verirsiniz insallah
Neslialp _elmaliturtam abur cubur önceden hiç tüketmezdim ben emzirmeye başlayınca iştahım açıldı . Evet abur cuburu çıkarayım hayatımdan önce
Neslialp Buglem_Bugra bende korse kullanmadım aldım ama kullanamadım bunalttı beni . O yüzden göbek armağan olarak kaldı . Aynalara bakamaz oldum ya .
Neslialp [silindi] diyetisyene gittim 3 aylıktı oğlum diyetisyen şu an sütünü korumamız açısından önermiyorum dedi. Yürüyüş bile yapınca sütünü kontrol et dedi . O yüzden ek gıdaya geçmesi bekledim birazda
Buglem_Bugra Neslialp evde kendin diyet yapamıyorsun ben 2 yıl önce diyetisyene gittim 13 kilo verdim zamnsiz bıraktım geri aldim
Clavicula Bende 2.5 ay önce doğum yaptım ve hamile kaldığım kilodan 10 kilo fazlam var diyetisyen ile görüştüğümde bana emzirirken zaten 250-300 kalori yakıyorsun bizim hedefimiz günlük 500 kaloriden haftalık 1 kilo verdirmek porsiyon küçültüp bol su içersen zaten rahatlıkla verirsin demişti