Merhabalar. Oğlum 5 aylık. Yanaklarında ve gözlerinde kaşıntılar var. Kortizon kullandık 6 gün ama sonra kaşıntılar kızarıklıklar devam etti. Bolca nemlendiriyorum. Mustelanın çok kuru ciltler serisini kullanıyorum. İnek sütü ve yumurta alerjisi var. Diyet mama kullanıyoruz. Bunların hepsi doktorun tavsiyesi ile. Ama polen zamanı ve dışarı çıktıkça alerjimiz kuduruyor. Çocuk sürekli kaşıntı ve burun akması göz akması halinde. Doğal bir çözümü yok mu bu işin 😪 ek gıdaya başlayacağım ne yedireceğim çok üzülüyorum.