Hamzayusuf Kızlar var mo benim gibi Allah aşkına 2 çocuğum var tatilden yeni geldik geldiğimiz sabah uyandım kafam taş gibi resmen ici bazen oluyor sanki bişeyleri unutacak gibi oluyorum değişik bi ruh hali içinde yim var mı benim gibi
Ayazinannesi3001 Hamzayusuf bende aynıyım. Unutkanlık falan aşırı var. Gün içinde de aynıyım bazen. Kafam allak bullak oluyor.
Mry_21 Hamzayusuf bende aynı sen gibiyim rüyada gibi oluyorum bazen kafamı toplayamıyorum tas gibi oluyo 6 aylık bu arada bebeğim bende kendim sadece böyleyim herkes toparladı dıye üzülüyordum yalnız değilmişim
Mirayse Hamzayusuf cok fazla deray düşünmekten oluyor canım bende aynı durumdayım pzartesi tatile gidicez valiz hazırlamam lazım ama cocuklra cok esya lzm unutcm önemli bişi die ödüm kopuı bi taraftanda fırsatm olmuyır hazırlık yapmaya.
Brrrkkk Hamzayusuf bende öyleyim ilk haftalar 2 saatte bir emme olayı sarılık olmasın flaan sonra 3. Aya kadar gaz problemi sonra dış problemi derken 6. Aydayiz hala derdimiz bitmedi uyku falan yok 2 gün iyi 3 gün huysuz 😂😂😂