Ağlamaktan çok yoruldum artık. 4 aylık kızım 5,5 kilo yeni oldu. 60 cc zor içiyor ağlyor biberonla kavga ediyor beni zaten emmiyor sağıp vermeye çalışıyorum onu da almıyor kendini geriye atıp ağlıyor. Ne yapacağımı şaşırdım artık yemiyor hep alt sınırda gidiyor ne zaman rahat rahat içecek mamasını bilmiyorum 😭😭