Gamzezzzz Ah evinde kliması olan şanslı annişler almak istıyorum fıyatı markası ne kadar gelir aylık yazar mısnz
[silindi] Gamzezzzz ben hamileyken geçen sene aldım baymak 18 binlik 6 bindi. Bu ay fatura 360 TL geldi
irva Gamzezzzz Otomatik ödemede inan ne geliyor bilmiyorum bile.Ama az gelmediğine eminim 2 odada klima açık gün boyu.🤦♀️
bsrasenocak Gamzezzzz antalyada yaşıyorum bir ay boyunca hiç ama hiç kapatmadım sabit 27-28 derecede çalıştırdım bu ay 632 lira geldi
bsrasenocak [silindi] hayır olmadı cocuk olduğu için öyle buz gibi değilde hafif serin oluyor cünkü klimasız bir odaya geçince terliyor tekrar klima yanına gelince terli terli çarpıyor cok düşük ayarda olunca
bsrasenocak [silindi] gerçi şuan sıcaklık daha fazla arttı yetmiyor bir haftadır 22-24 te arası çalışıyor. Ama faturayı o şekilde yakarak 632 ödedim
zzayd Manisadayım sadece 1 gün sabahtan 6 ya kadar çalıştırdım sonra 4 5 gün max 3 saat çalıştı 230₺ geldi, sigma markası
etisekeri zzayd sigma plus eski klimam dı efsaneydi,geçen yıl Malatya da faturama 40-80 arası getiriyordu Mayıs ta açıp Ekim gibi kapatıyorduk şimdiki klimam Arçelik yeni bir de 170 lira ekstra getirdi bu ay
Atamom16 Gamzezzzz biz evlenirken almıştık fiyatını bilmiyorum altus markası geçen ay çok çalıştırmadık sadece gündüz ve bazı geceler 180 tl geldi bu ay çok gelir bu hafta 7/24 çalıştı 😏
MonaLasa Gamzezzzz baymak elegant 18000 inverter 4900 gecen yıl vatandan almıştık şimdiye kadar max 260 geldi elektrik doğudayız bizde sürekli açık arada dinlensin diye kapatıyoruz sadece
Minikcivcivim Gamzezzzz iki klima. 300/400. Max 500. Biri inverter beko marka 15binlik. Biri Samsung düz küçük 9binlik. Gece gündüz çalışır.
[silindi] bsrasenocak anladım. Bizde odada uyuyoruz salonda acıyorum kapılar açık odaya serinlik gelsin diye 20 22 derece arası açıyorum evin her yeri serin oluyor. Şu aralar cok fazla sıcak biz uyuyamıyoruz cocuk lar nasıl uyusun
busrasilra14 Gamzezzzz bizim vestel ama oyle ++++ lardan degil ++ sanirim. Gecen ay 520 tl odedik 🙄🙄🙄
bsrasenocak [silindi] bende onu denedim ama olmuyor malesef evim büyük kapıyı açsam anca kolidor soğuyor yatak odası diğer uçta öyle olunca sabit çalıştırıp oturma odasında yatmaya başladık bizde
zzayd etisekeri evet bizimde plus sanırım eşim ilgilendi iyi bendede zaten elektriğe çok zam geldiği için normal buldum :)
Volmine Gamzezzzz Arçelik Ekolojik 24325 A++ 24000 BTU Inverter biz 6 bin TL yakın almıştık aldık. Şimdi fiyatları 8 bin falan olmuşlar uçmuş canım ama çok iyi klima alt üst bütün evi soğutuyor ve ısıtıyor. Üzerine tanımam diyorum az önce bende post açtım ne karara yakar diye 🤣