Aybk_66 Bebeğim 13,5 aylık ve yumurta sarısı tereyağ gibi besinleri artık yiyebiliyo.Bizim alerji doktorumuz şöyle dedi ufak tefek egzama vs çıksa bile krem sürüp devam ediceksin.Pişiği ben olsam aldırış etmem yavaş yavaş tekrar ver.Çünkü o besine vücut hiç alışkın deği illa bi tepki verebilir.