5 aylık oğlumla mutasyonlu virüs olmuşuz. Ablam aşı olmustu. Sonra agrıları falan oldu. Bizde asıdan sandık ama dün test verdi pozitif çıktı. Bizde ondan sonra test verdik bizde pozitifiz. Oğlum dün sabah ishaldi. Biraz da huysuz du. Bugün biraz daha iyi. Bu süreci yaşayanlar nasıl atlattı. Geride iz vs kaldı mı