Anakralice48 benim 2 ayı gecti durdu ama arada lekelenme oluyor. Kontrole gittim icerde bir durum vardir diye her sey yolunda. Doktor bol bol emzir dedi rahim kendini toparlar dedi. Benim ikiz gebelik o sebeple heralde. Ayrica bir ilac verdi kanaman cok olursa 2 3 defa kullan bi bak dedi ama henüz kullanmadim daha cok emziriyorum.