Eliiifffff Kızım 27 günlük emmiyor maalesef. Süt sağıp veriyorum ve mama veriyorum. Mama içtiğinde bezini çok çok dolduruyor sapsarı kaka yapıyor her mamada. Normal mi sizce? Yoksa mamayı değiştirmeli miyim?