Tubafadime tamamen aynı durumdayım hatta doktor mama başladı bezimiz kupkuru ve pembemsi leke oldu kabızdıkta, hepsini yiyorum günde 5lt su içiyorum yaklaşık ama aşırı terliyorum bebekte öyle belki ondan sıvı kaybı vardır dedim? Hemşire klima varsa o odada yatır dedi bugun deniyorum ve benimki çok az emiyor 3 5 dk emip bırakıyor sütüm o yüzden geri gitti bence, veriyorum almıyor çok üzgünüm bende