Kızlar bebeğim 8 günlük ne zaman aktif emmeye başlar acaba çok üzülüyorum beni emiyo ama doymuyo yine ağlıyo mecbur tekrar sağıp biberonla veriyorum birde gaz sancısı oluyo sanırım uykudan ağlayarak uyanıyo ama sulu yapıyo kabız değil anlayamadım gazdan mı başka bişeyden mi