Merhaba. 3 gündür bebeğimde huysuzluk var ve 2 gündür de günde 3 - 4 kez kaka yapıyor; normalde günde bir kez yapardı. Elleri sürekli ağzında, emerken de ısırıyor sürekli, mama + meme gidiyoruz ve mamayı da normalden daha az içiyo bırakıyor. Önce üşüttü mü diye düşündüm ama ateş çıkması falan yok şükür. Diş çıkarıyor olabilir miyiz? 4 gün sonra 5. Ayımızı doldurcaz.