SarpEge-m Merhabalar , bebeğinde göğüsünde çöküklük, kunduracı göğüsü olanlar varmı? Benim oğlum 7 aylık 3.5aylıkken götürmüştüm sorun yok dediler bir daha gideceğiz. Siz neler yaptınız?
Glsh-cnr SarpEge-m merhaba. Ne yaptınız bende şüpheleniyorum 5 aylıkken götürdüğümde sorun yok dediler ama şimdi hafif bir çukur var gibi geliyor
SarpEge-m Takip ediliyor akciğere ve kalbe baskı yapıyor mu diye. Şuan 11 aylık oldu bir sorunumuz olmadı. Düzeledebilirmiş böyle de kalabilirmiş. Şuan müdahale edilecek bir durum yok