Kızlar gece çok sık uyandığı için kızıma mama verip uyutacağım. İkisinin fiyatları yakın ama daha önce hiç kullanmadığım için bilemedim.
ayrıca gündüz de ek gıda hiç almıyor belki mama yedirebilirim diye Ümit ediyorum 🙏🏻
BEBELAC GOLD mu tavsiye edersiniz, APTAMİL mi?