90*190 ölçülerinde yatağımız. Bebeğim 4 aylığa kadar küçük beşiğinde uyuyordu dönmeye başlayınca gece uykularımızın kalitesi düşmüştü çok sık uyanıyordu ve o zaman montesorriye yatırmaya başladım şu an gayet rahat ve güzel bir şekilde döne döne uyuyor 😇 çatılı almadım uzun vadeli kullanılacak bir yatak olduğu için ileride büyüdüğünde çatısını istemez çıkartmak zorunda kalırız diye çıkmasıda kesilerek yapıldığı için yeri belli olur diye direk çatısız aldık 😇