2 aylık bebeği olan emziren anneyim, dişimden kanal tedavisi görüyorum, çok ağrım var, parol içiyorum ama fayda etmiyor, ne yapacağımı bilemedim, doğumdan sonra Dr sezeryan ağrısını kesmek için majezik vermişti acaba yanlışlıkla mi verdi, yoksa vardır bir bildiği öyle vermiştir mi, icsem majezikten bisiy olur mu acaba, süte geçip zarar verir mi bebişe