Muallime1 Gulfem07 Aaa benimki de başkasından bana asla gelmez sevdiği basıyla oynayan biriyse ben daha önce çok bırakıp gittim denedim yani yattı da yedi de denemelerimiz başarılı oldu inşallah işte de öyle olur
Mom07374 Muallime1 bakıcıya bırakmaktan iyidir canım ya en azından seviliyor bebeğin bakan kişi tarafından sakin ol, kaygı seni yıpratır ben de bırakamadım bebeği ücretsiz izne ayrılıcam ama mecbur eninde sonunda bırakıcam yani
Muallime1 Mom07374 Aynen mecbur benimki 1 yaşını geçiyor gerçi şükür başlayınca çok da küçük değil ama ana yüreği işte