Kendi kurallarınızı önceden belirtin tv izletme , tuz şeker yemeyecek kesinlikle falan diye. Uyulmadığını düşündüğünüzde de açıkça konusun.
Bende anneme bırakıyorum. Emerek uyuyor bebegim normalde annem o kadar çabuk uyutuyor ki kucağında inanamiyorum. Bize nazlandigi şeyleri ona yapmıyor. Istediğim şeyleri anneme anlatıyorum mesela bu hafta alkış çalışıcaz, kartlara bakın mutlaka gibi. Akşamdan çorbasını yapıp bırakıyorum onu yediriyor bir de gün içinde milyon kez görüntülü konuşma. Çok şükür idare ediyoruz