Aynı dertten bende muzdaribim . Sağ göğsü verebiliyorum ama sol göğsü kavratamıyorum’sağıp biberonla veriyorum göğsüm yara 15 gündür.
kızım da 27 günlük hep uçtan emdiği için yarıldı iyice. Mama da veriyorum canım cok yanıyor emziremiyorm düzeldi mi memeyi ağzına sokuyorjm artık ama o da tutturabilirsem . Tazyik sorunu bende de var bilmiyordum o yüzden ittirdiğini . Allah kolaylık versin hepimize
inş meme reddi yaşamayız ona da ramak kaldı